Jihlav’da şehir içi ulaşım, fikir eksikliği nedeniyle yolları değiştirdi

YeFu

Global Mod
Global Mod
Hrza, ds bs. İşten, bisikletten, üst kattaki çocuklar kulüplerden Antonnova Dol’a nasıl gideceğimizi hiç bilmiyorum – bir otobüsü 5 dakika kaçırırlarsa kışın bir yerde bir saat beklemek zorunda kalacaklar Hana Lnkov, Norveç’teki değişimin ardından öfkeliydi.


DPMJ lideri, akşam kamuoyunun gündeme getirdiği konuları toplayacağına, değerlendireceğine ve düzelteceğine bir kez daha söz verdi. Ve bu sana da oldu. Pazartesi gününden itibaren şehir içi toplu taşımanın (MHD) yeni güzergahları geçerli olacak. Buna dayanarak nav, Pvov, erven K, Antonnv Dl gibi şehrin dış mahallelerine bağlanacak. Kendinizi sanayi bölgelerindeki kalkışlara göre ayarlayın.


Belediye binasının basın açıklamasında Radovan Dank, bunun sakinlerin, işverenlerin ve şirket çalışanlarının şikayetlerine bir yanıt olduğunu açıkladı.


DPMJ yönetim kurulu başkanı Radim Rovner’e göre bahardan bu yana yüze yakın biber aldılar. En sık gelen talepleri yansıttık” diye konuştu.


Örneğin sabah vardiyasından sonra saat 14.08’de Bosch’tan Nmst yönüne hareket eden yeni bir bağlantı eklendi. Genel olarak hatları daha yakın bağlanacak ve daha fazla yolcu taşıyacak şekilde ayarladık. Bunlar, örneğin Pvov’daki sanayi bölgesine platform üzerinden giden sabah trenleridir. Sabah saat 4.52’de G hattının Yukarı Kosova’dan Jipocar’a bağlantısını ekledik, diye anlattı Rovner sağda. Ona göre 31 ve 32 numaralı ekspres hatların daha hızlı ve daha iyi organize edilmesi gerekiyor ki yoğun trafikte dibi kaplamasınlar.


Cezaevinden hastaneye giden hat kesildi



Aksine, ana tren istasyonundan poliklinik ve hastaneye kadar uzanan D hattının işletmesi bir sonraki duyuruya kadar durduruldu. Bu açıdan bakıldığında, birkaç temel bisikletin yanı sıra spor salonu, endüstriyel bisiklet ve yüksek politeknik bisiklete de hizmet verdi.


Tüm siparişler D mm hattına gönderilir. Yıkımı nedeniyle neredeyse kendimden geçmiştim, ironik bir şekilde sosyal ağlarda oy veriyor, Holka Copat adı altında tartışıyordum.


Bu hattın askıya alınması özellikle Jihlava’ya trenle giden insanlar için çok fazla yolculuk anlamına gelecek. Yakınlardaki Dobronna’dan kıdemli bir kadın, “Maalesef oradan geçmek zorunda kalacağım ya da çok daha uzağa gidip Jihlava alayını başka bir hatla geçmem gerekecek” diye yakınıyordu.


Tam tersine, risklerin bu kadar aşındırılmasına gerek yoktu. Nakliye şirketi onun için sabah ve öğleden sonra otobüsü hazırladı. Ana tren istasyonundan erken çıkmalı. Dl, Havlkova ve Tolstho caddeleri boyunca ilerleyerek Seifertova caddesine gidecek ve burada saat 7.40’ta bisiklet deposunda olacak. Böylece bahisler saat 8’de vuk’a yetişecek. Radim Rovner, bu otobüsün beş veya altı saat sonra tekrar çalışacağını belirtti.


Radim Rovner’e göre D hattının askıya alınmasının iki nedeni var. Bir yandan bu hat çok popüler değil ama bu yüzden yeterli insanımız yok. Mevcut personel krizini en azından biraz aşmayı başarır başarmaz hattı yeniden canlandırmak istiyoruz, diye yazdı.


Bridgend’ler mi? Bu sadece bir duvar



Şu anda insanların yüzde onu nakliye şirketine gidiyor. Rovner, şu anda bunlardan 92 tanesine sahip olduğumuzu ancak en az 102 tanesine, ideal olarak 105 tanesine ihtiyacımız olacağını gözlemledi.


Yaşlılık ve emeklilik maaşlarının yanı sıra sağlık nedenleriyle yapılan emeklilikler de personel durumunu etkilemiştir. Radim Rovner, bu yıl avcının araç kullanma konusundaki tıbbi yeterliliğini kaybettiğini söyledi.


Nakliye şirketi, eşkıyaları işe alarak bu durumla baş etmeye çalışır. Yardıma ihtiyacım var 26. Rovner, ne yazık ki asıl istihdam ilişkisinde değiller ve ihtiyacımız olduğunda içki içemiyorlar, diye yakınıyordu.


Direksiyonun başına geçen sendika örgütü DPMJ’nin başkanı Jiho Javrek’e göre. Tuğgeneral, emekli erkek ve kadın işçilerin yardımıyla şimdilik mümkün olacak.Bohuel’in emekli olması beklenebilir. 58 yaş üstü çok sayıda çalışanım olduğunu belirtti.


DPMJ, yeni kadın işçileri işe almak amacıyla yaz aylarında ücretlere iki kez zam bile yaptı. Önce 1 Nisan’da, sonra 1 Ocak’ta. DPMJ editörü, çalışmamızın yeniden ilgi çekici olmaya başlayacağını umuyoruz.


Ona göre Jihlava toplu taşıma şirketi depoda brüt 40 bin kron harcayacak ve Fısıh Bayramı’nda bu rakam 50 bin olabilir. Böylece işveren, konuma ve avantajlara bağlı olarak 50 ila 30 bin kron arasında bir işe alım ikramiyesi sunuyor.


Jihlav’daki Ukraincm öğretmen ve öğretim görevlisi hatası yapıyor



Henüz yurt dışından fikir bile getirmediler. Şirketin şu anda bir Ukrayna fikri var.


Buradaki testi geçmek ve Jihlava trafik komisyonlarına uymak çabaya değer. Rovner, Etina’nın ana dilleri olmaması açısından da yabancılar için durum böyle, diye düşündü.


Ancak Ukraynalı ve diğer yabancı işçileri işe almaktan hiç korkmuyoruz. Hatta onun için bir daire bile aldık ve her zaman bizi memnun edecek şekilde çalışıyor, diye ekledi.


Radim Rovner’a göre Ostrava ve Brno gibi bazı taşımacılık şirketleri Ukraynalı çalışanları işe alma konusunda uzmanlaşıyor: Onlara yardımcı olacak Ukraynalı bir eğitmen ve öğretmen var. Ne yazık ki bunu sağlamak bizim elimizde değil. Ancak personel krizinin bizi buna zorlaması da mümkün.