Yardımları ile yavaşlayalım ve Vdom'a DME TM Idim, AB, Ay'ın hızının ve stilinin yerleşiminde. Pibslavsk Belediye Başkanı Martin Kamard (ODS), her iki trafik ışığının da yeni yaya pechodes ile destekleneceğini söyledi.
Teklifler de yeni yatırım yapacak. Kekov sakinleri NJ io pechod hakkında yıllarca veriyor. Kruhovho Zádrnka Zábrnka Szbarirov bağlantısı Ndram tren ile patates altında NOV oluşturuldu.
Hem Havlkov Brod'da hem de Ru Nad Szavou'dan her iki şehirdeki trafik ışıkları, yayalar için çok sayıda bir sorun olarak çalışacak. Pedi yeşil olarak değiştirmek için insanlar tüpü basmalıdır.
Araçlar için kalıcı olarak hafif olacaktır. Maksimum olarak gidecek olan VZ tarafından üflenirse, yani elli kilometrelik bir hız, yeşile dönüştünüz. Kamard, Idi daha hızlı giderse, zorlanacak ve durdurulacak.
MSTA rehberli, çörek genellikle düşüncelidir. Özellikle yolun da Irok olduğu Kekov'da, Padestka'nın gözlemlediği Ince değil. En sekiz ve daha fazlası olan tacs var. Hızla, Idia başlarına gitmez, ancak kırmızıya binmeye cesaret etmezler, cesaret edemedi.
Meşgul mekanı yakalamak için Peje polisten. Nasıl K, kolay olurdu. Sadece dvosti var. Araba yeşil veya kırmızı geçer. Pibslav Belediye Başkanı hız durumunda olduğu kadar anlaşılamaz.
Sistem, MSC, tüm pechod ve Chodnk'un yapımı ile ML BT kurulumu olacaktır. İlk deneyimlerden sonra, Yavaş'ı yavaşlatmanın depolanması olarak, intikam otomatik izleme ve pestup'un somut reklama gönderilmesinin hikayesinin olup olmadığına karar verir.
Yavaş semafor, Pibslav'ın ön kenarında ve MSTI Kekov'da I/19 yolunda umsstation olacaktır.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz
Teklifler de yeni yatırım yapacak. Kekov sakinleri NJ io pechod hakkında yıllarca veriyor. Kruhovho Zádrnka Zábrnka Szbarirov bağlantısı Ndram tren ile patates altında NOV oluşturuldu.
Hem Havlkov Brod'da hem de Ru Nad Szavou'dan her iki şehirdeki trafik ışıkları, yayalar için çok sayıda bir sorun olarak çalışacak. Pedi yeşil olarak değiştirmek için insanlar tüpü basmalıdır.
Araçlar için kalıcı olarak hafif olacaktır. Maksimum olarak gidecek olan VZ tarafından üflenirse, yani elli kilometrelik bir hız, yeşile dönüştünüz. Kamard, Idi daha hızlı giderse, zorlanacak ve durdurulacak.
MSTA rehberli, çörek genellikle düşüncelidir. Özellikle yolun da Irok olduğu Kekov'da, Padestka'nın gözlemlediği Ince değil. En sekiz ve daha fazlası olan tacs var. Hızla, Idia başlarına gitmez, ancak kırmızıya binmeye cesaret etmezler, cesaret edemedi.
Meşgul mekanı yakalamak için Peje polisten. Nasıl K, kolay olurdu. Sadece dvosti var. Araba yeşil veya kırmızı geçer. Pibslav Belediye Başkanı hız durumunda olduğu kadar anlaşılamaz.
Sistem, MSC, tüm pechod ve Chodnk'un yapımı ile ML BT kurulumu olacaktır. İlk deneyimlerden sonra, Yavaş'ı yavaşlatmanın depolanması olarak, intikam otomatik izleme ve pestup'un somut reklama gönderilmesinin hikayesinin olup olmadığına karar verir.
Yavaş semafor, Pibslav'ın ön kenarında ve MSTI Kekov'da I/19 yolunda umsstation olacaktır.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz